NORCAR-BSB EESTI AS
Norcar BSB Eesti AS on Soomes asuv kontsern Norcar-BSB Oy tütarfirma. Edukalt on tegutsetud alates aastast 1994. Tööd alustati nelja inimesega Kiiul ja tänaseks on kasvanud üle 4000 m2 tootmispinnaga ettevõteks. Toodangust 80% läheb ekspordiks.
Ettevõtte peamiseks toodangu moodustavad traktori kere detailid ja põllumajandusseadmed. Meie poolt valmistud detailidest koostatakse väikelaadureid Norcar ja söödatraktoreid Minkomatic. Samas valmistame ka erinevaid masinaehituslikke detaile ja sõlmesid (silindrid , õlimahutid , erineva suurusega sulgur luuke).
Ettevõtte peamiseks eesmärgiks on tootmise kasvatamine uute tehnoloogite kasutusele võtuga. Teeme tihedat koostööd TTÜ ja tehnoloogia arenduskeskustega ELIKO https://www.eas.ee/wp-content/uploads/2015/11/ELIKO-TAKi-tutvustus-veebis.pdf ja IMECC projektides PR2-1_Teavitus_Norcar_EE ,PR2-2-1_Teavitus_Norcar_EE , PR2-3_Teavitus_Norcar_EE . See investeering võimaldas täiesti uute tehnoloogiate ja tooteliikide juurutamise. Omame mehaanilist töötlust, lehtmaterjali plasmalõikust , painutust, hambalõikust, keevitust, värvimist.
Missioon
Loome parema töökeskkonna ja aitame kaasa tööviljakuse tõusule. Pakkudes väikelaaduritel põhinevaid lahendusi ja metalltoodete allhanketöid:
ADD POWER TO YOUR WORK
Visioon
Anname endast parima, et kasvada jõudsalt metalltoodete allhanke turul ning tõestada NORCAR laadurite potentsiaali.
Väärtused
Meie väärtused juhinduvad järgmistest põhimõtetest ja käitumistavadest:
- välja selgitada, mõista ja täita klientide vajadusi;
- saavutada kvaliteedile, kulule ja tarnetäpsusele seatud eesmärke;
- mõista ühiskonna arengusuundi, nõudeid ning kohanduda muutustele;
- olla paindlik ning püüelda pideva parenduse ja uuenduste poole, tuginedes efektiivsetele äritegevusprotsessidele ning viljeledes koostööd erinevate tehnoloogia arenduskeskustega;
- arendada töötajate pädevust, loovust ja kohusetunnet asjakohase juhendamise, innustamise ja üksteise toetamise kaudu;
Väärtuste pideva asjakohasuse säilitamiseks vaatab ettevõtte juhtkond selle regulaarselt üle.
Põhimõtete järgimine tagab kliendi rahulolu, iga töötaja heaolu ja ettevõtte edu.







